Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Olympiáda mediálních gramotností
Halloweenský týden
29
Olympiáda mediálních gramotností
Halloweenský týden
30
Olympiáda mediálních gramotností
Halloweenský týden
31
HALLOWEEN
Halloween
Olympiáda mediálních gramotností
Halloweenský týden
1
Olympiáda mediálních gramotností
Halloweenský týden
2
Olympiáda mediálních gramotností
3
Olympiáda mediálních gramotností
4
Olympiáda mediálních gramotností
Počteníčko pro nejmenší
5
Vánoční focení
Olympiáda mediálních gramotností
6
Návštěva hasičské zbrojnice v Knově v Kostelci
Olympiáda mediálních gramotností
7
Olympiáda mediálních gramotností
8
Olympiáda mediálních gramotností
9
Olympiáda mediálních gramotností
10
Olympiáda mediálních gramotností
11
Den sv. Martina
12 13
Slavnostní otevření nové učebny pro virtuální realitu
Slavnostní otevření učebny pro virtuální realitu
14 15
Zamykání zahrady 2024
16 17
18 19
Bubnovačka – týden za dětství bez násilí
20 21
Vánoční tvoření
22
Interaktivní přednáška- Příroda ve Slezsku
23 24
25 26 27
Roztančená středa s Klárou
28
Svátek slabikáře
29
Svátek slabikáře
30
Vánoční setkání
Vánoční setkání
1
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Slavnostní otevření učebny pro virtuální realitu

Slavnostní otevření učebny pro virtuální realitu



Datum konání:
13.11.2024

Ve středu 13. 11. 2024 byla veřejnosti slavnostně představena učebna pro virtuální realitu na ZŠ v Úvalně. Zájemci si mohli prohlédnout učebnu vybavenou moderním a funkčním nábytkem. Nezůstalo ale jen u prohlížení, byla také možnost vyzkoušet si nové technologie z pozice žáků. Prostřednictvím virtuálních brýlí jste se ocitli v lidském těle, u románské stavby nebo sledovali koloběh vody v přírodě. Vyzkoušeli jste si programování s robotickými stavebnicemi a své znalosti si mohli prověřit pomocí výukových aplikací na iPadech nebo na interaktivním panelu.   

Tento záměr byl realizován v rámci Integrované teritoriální investice Ostravy (ITI) v celkové výši 3 500 000,- Kč. 90 % částky je spolufinancováno z EU, 10 % zřizovatelem.

Prostřednictvím zavedení virtuální reality do výuky bude škola moci žákům nabídnout větší možnosti přípravy na vzdělávání a budoucí povolání. Modernizovaný prostor umožní rozšíření nových forem výuky a aktivní zapojení žáků. Díky novým inovativním metodám se zatraktivní výuka a zvýší zájem žáků o předměty. Zároveň dojde ke zlepšení podmínek pedagogů (zapojení nových metod, motivace k osobnímu růstu, příprava nových materiálů pro výuku). V neposlední řadě se posílí konkurenceschopnost školy.