Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Preventivní program Hasík
25
Preventivní program Hasík
26
Preventivní program Hasík
27
Preventivní program Hasík
28 1 2
3 4 5 6 7
Počteníčko v MŠ
8 9
10
Krnov Dino klubík
11
Anglické divadlo-Dick Whittington and His Cat
12 13 14 15 16
17 18
Jaro - galerie na poště
19
Divadelní představení- Následuj bizona
Školní kolo recitační soutěže
20
Den otevřených dveří
Den otevřených dveří
21 22 23
24
Zahrada Flóra a výstava motýlů
25
Zahrada Flóra a výstava motýlů
26
Středeční výlet do hájenky
Přednáška o kyberšikaně
Zahrada Flóra a výstava motýlů
Návštěva u šťastných kůzlátek
27
Zahrada Flóra a výstava motýlů
Brigádníci na školkové zahradě
28 29 30
31
Návštěva předškoláků
1
Zápis
Zápis
2
Matematická soutěž Klokan
Mezinárodní den autismu
Lego galerie
Modrý den
Den otevřených dveří
3 4
Recitační soutěž-okresní kolo
5 6
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Slavnostní otevření učebny pro virtuální realitu

Slavnostní otevření učebny pro virtuální realitu



Datum konání:
13.11.2024

Ve středu 13. 11. 2024 byla veřejnosti slavnostně představena učebna pro virtuální realitu na ZŠ v Úvalně. Zájemci si mohli prohlédnout učebnu vybavenou moderním a funkčním nábytkem. Nezůstalo ale jen u prohlížení, byla také možnost vyzkoušet si nové technologie z pozice žáků. Prostřednictvím virtuálních brýlí jste se ocitli v lidském těle, u románské stavby nebo sledovali koloběh vody v přírodě. Vyzkoušeli jste si programování s robotickými stavebnicemi a své znalosti si mohli prověřit pomocí výukových aplikací na iPadech nebo na interaktivním panelu.   

Tento záměr byl realizován v rámci Integrované teritoriální investice Ostravy (ITI) v celkové výši 3 500 000,- Kč. 90 % částky je spolufinancováno z EU, 10 % zřizovatelem.

Prostřednictvím zavedení virtuální reality do výuky bude škola moci žákům nabídnout větší možnosti přípravy na vzdělávání a budoucí povolání. Modernizovaný prostor umožní rozšíření nových forem výuky a aktivní zapojení žáků. Díky novým inovativním metodám se zatraktivní výuka a zvýší zájem žáků o předměty. Zároveň dojde ke zlepšení podmínek pedagogů (zapojení nových metod, motivace k osobnímu růstu, příprava nových materiálů pro výuku). V neposlední řadě se posílí konkurenceschopnost školy.